A kis dolog is fontos

A kis dolog is fontos

Olvasgatva a vásárlói véleményeket, amiket az arukereso.hu oldalra érkeztek az egzotikusfuszerek.hu-ról, egy megragadta a figyelmemet: „…a csomagolásukról doktorit lehetne írni…”. Igen, amikor a fűszerek postázásra kerülnek, büszkék vagyunk erre is, mert nincs annál bosszantóbb, mint amikor megérkezik a várva várt áru, ki is lett fizetve, majd a kicsomagolásnál derül ki, hogy egy valami, egy üveges szósz, vagy egy ecet eltört, de nem csak az ment kárba, hanem a többi árut is tönkretette. Kezdődik a kálvária, telefonálgatni, az elfelejtett jegyzőkönyv felvétele, könyörögni, igazamat bizonygatni, és ha végre ez sikerül, várni jópár napot, míg megérkezik az áru pótlása.
Mindezt az egzotikusfuszerek.hu-nál egyszerűen oldjuk meg. Roppant gondosan csomagolunk, így mindenki számára a kényelmesebb. Nem sajnáljuk a csomagoló anyagot, bár nem sokan gondolják, hogy az mennyire drága, minden egyes üveget körbetekerünk légpárnás fóliával, és körbe-körbe védve helyezzük a dobozba. Két év alatt egy csomaggal sem volt gond, nem volt sérülés, köszönhetően az effajta gondos csomagolásnak. Ezt szeretnénk folytatni. Nincs bosszankodó vevő, nincs veszteség miatt bosszankodó eladó, egyszerűen elégedett vevők vannak.
De ha beütne a krack, neadjisten egy sérülés becsúszna valami más okból, például a futárszolgálatnál ráhajtanak a csomagra egy targoncával, azt nem lehet kivédeni semmilyen csomagolási gondossággal. Ebben az esetben sem kellene végigjárni a fent leírt kálváriát, mert mi megelőlegeznénk a vásárlóinknak a bizalmat, és azonnal pótolnánk az árukat, és majd utána megvívnánk csatáinkat a fotárszolgálattal a kárpótlásról. A lényeg az, hogy a vevőnek kényelmes legyen, a lehető legkevesebbet érezzen a kárból, ha megtörténik a baj. Mindenek előtt arra törekszünk, hogy ha lehet meg se történjen a kár.
Ezért ragadta meg figyelmemet ez a vevői vélemény, ez a kis dolog, de annál fontosabb.