A SEO szövegírás ismérvei


Kulcsszó

Mivel nagyszámú azonos profilú és tevékenységű cégnek van honlapja, azok lesznek a befutók, akik a Google első oldalán találják magukat. Itt jön be a jól megválasztott Kulcsszó szerepe.

Az egyazon területen tevékenykedő cégek mind azt szeretnék, hogy egyre nagyobb legyen az eladásuk, hogy beruházásokat tudjanak eszközölni, tovább fejlődhessenek. Az internet világában ehhez a jó termék vagy szolgáltatás mellett szükség van egy jó weboldalra, amelyet sokan látogatnak. A látogatókat a google és a többi kereső fogja ingyenesen odaterelni az oldalhoz, ha úgy látják, hogy az internetezők számára hasznos tartalommal rendelkeznek. A SEO szövegírás révén olyan tartalom kerül a weboldalakra, amely igyekszik a keresők kedvében járni, ugyanakkor az olvasóknak is hasznos információkkal szolgál.

A SEO szövegírás lényege a kiválasztott kulcsszavak ésszerű használata. Általa olyan cikkek, leírások látnak napvilágot, amelyek optimális arányban tartalmaznak kulcsszavakat, érthetőek, olvasmányosak, ezzel egy időben a keresők szempontjából is hasznosak.

Az oldalunkra mutató linkek száma is befolyásolja a helyezésünket, ezért jelentenek nagy segítséget a blogok, fórumok és/vagy linkkatalógusokból érkező utalások és más külső hivatkozások.

A linkszövegek vagy anchor textek rövid, általában 50-100 szavas írások, amelyek tömören felvázolják az ajánlott honlap egy adott témáját, és az „optimizált” weboldalra irányítják a látogatókat. Jó, ha minél több linkszöveg hivatkozik honlapunkra, azonban a google algoritmusai figyelik és büntetik a túlzásba vitt linképítést. Érdemes SEO szakemberre bízni annak eldöntését, hogy milyen számban történjen a linképítés, és mely oldalakra legyenek elhelyezve a linkszövegek.

Ha kulcsszavak kellő mennyiségben szerepelnek a szövegben, akkor a látogatók eljönnek az oldalunkra a keresőmotorok révén. Azonban ha azt akarjuk, hogy rendszeresen vissza is térjenek, esetleg vásároljanak is, akkor a weboldal tartalmának egyedinek, hitelesnek és lelkesítőnek kell lennie.