Vállalkozásfejlesztés és weblap készítés a mindennapokban


A közelmúltban több szakmai konferencián is elhangzott az a vélekedés, hogy sajnos a magyar vállalkozók nagyon rosszul kommunikálnak saját weboldalaikon keresztül. Gyakran nincs is a weboldalhoz kapcsolt online értékesítési stratégia, vagy marketing stratégia, így sokszor tényleg a véletlen dönti el, egy-egy beérkező látogatóból lesz-e vásárló, vagy az érdeklődő céltalanul eltűnik-e. Pedig kis odafigyeléssel könnyen ki lehet találni, mi történjen az ügyfelekkel, a fejleszthető joomla honlapkészítés és weboldal készítés eszközei pedig lehetővé teszik a gyors kivitelezést. A sikeres weboldalaknál észrevehető, hogy nem engedik el a lehetséges vásárlót, hanem egy ingyenes csali termékkel a lehető legtöbb adatot megszerzik róla (minimum email cím), így később bármikor lehet az újabb és újabb ajánlatokkal megkeresni őt. Ráadásul minél több mindennel foglalkozik a cég, annál több a lehetőség az ilyen ingyenes csalikra, amik lehetnek akár letölthető tanulmányok vagy egy ingyenes részvétel. A joomla rendszer képes az egész folyamatot kezelni, tehát a különféle címlistákat és hírleveleket ragyogóan lekezeli. Persze csak akkor, ha van egy jól kitalált online értékesítési stratégia.